• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Κουκουβίνου ΠΕ23' | 25 Μαρτίου 2018, 09:43

    2. Οι αρμοδιότητες που ασκούν τα Κ.Ε.Σ.Υ. για την επίτευξη της αποστολής τους έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό Σχόλιο : Εφόσον η αποστολή των ΚΕΣΥ περιγράφεται ως η διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση πώς είναι δυνατόν να χρειάζεται ο νομοθέτης κατόπιν, να εξειδικεύσει κατηγορηματικά τον εκπαιδευτικό προσανατολισμό του φορέα, έτσι ώστε να αποκλείσει δραστηριότητες που μπορεί να έχουν διαγνωστική ή θεραπευτική προσέγγιση προκειμένου να εξασφαλίσουν την δυνατότητα του μαθητή και της οικογένειάς του να μετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία; Είναι όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές εκπαιδευτικής φύσης; Πώς μπορεί η εκπαίδευση να υποστηρίξει την αρχή της συμπερίληψης στο μαθητικό πληθυσμό όταν δε μπορεί να δεχτεί τη συμπερίληψη διαφορετικών προσεγγίσεων στον εκπαιδευτικό πληθυσμό; Το αλληλένδετο της θεραπείας με την εκπαίδευση- καθώς στο αναπτυσσόμενο άτομο και ιδιαίτερα σε όσα αντιμετωπίζουν προβλήματα διαφόρων ειδών η εκπαίδευση είναι θεραπευτική αρκεί να έχει διαγνωστεί σωστά και να έχει προσαρμοστεί το εκπαιδευτικό και οικογενειακό περιβάλλον- το εξορκίζουμε και για ποίων το όφελος;