• Σχόλιο του χρήστη 'Dora' | 29 Νοεμβρίου 2010, 20:06

    Το έργο του Μέντορα, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να καλύψει τα κενά που μπορεί να προκύπτουν από το περιεχόμενο σπουδών του βασικού πτυχίου. Για να είναι αποτελεσματικός ένας τέτοιος θεσμός, θα πρέπει να συνοδεύεται και από παράλληλη αλλαγή του περιεχομένου των βασικών σπουδών ( πρακτικές ασκήσεις, υποχρεωτικά μαθήματα παιδαγωγικών, ψυχολογίας και διαχείρισης σχολικής τάξης). Η διδακτική εμπειρία σαφώς, είναι σημαντική, απ΄την άλλη, όμως, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι εκπαιδευτικοί που θεωρητικά έχουν πολλά χρόνια διδακτικής εμπειρίας συνήθως, αυτά είναι πλασματικά. Για παράδειγμα τα χρόνια αποσπάσεων σε γραφεία και διευθύνσεις θεωρούνται διδακτικός χρόνος. Φοβάμαι πολύ, ότι για μια ακόμη φορά Προϊστάμενοι, διευθυντές και ένα σωρό παρατρεχάμενοι θα αναλάβουν ρόλο μέντορα, με κύριο στόχο τις όποιες οικονομικές απολαβές και ο θεσμός θα καταρρεύσει όπως , έγινε και με την εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.