• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα Κομνηνού' | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:24

    Καλησπέρα σας. Είμαι εκπαιδευτικός Β'θμιας και υπηρετώ οργανικά στη Θεσσαλονίκη. Θα ήθελα να προτείνω κάποιες αλλαγές στις μεταθέσεις και όχι μόνο. Καταρχάς, η "τριετία παραμονής στην οργανική" προ μεταθέσεων που ακούγεται πολύ τελευταία είναι πέρα για πέρα άδικη. Σε κάποιες ειδικοτητες παρατηρείται ότι τη μια χρονιά υπάρχουν κενά διορισμού μόνο σε νησιά ή δύσκολες περιοχές, ενώ την επόμενη χρονιά ανοίγουν θέσεις διορισμού σε πιο κεντρικές περιοχές. Δεν είναι άδικο ο νεοδιόριστος να βρεθεί αμέσως κόντα στο σπίτι του, την ώρα που ο πιο παλιός διανύει τριετία στα σύνορα μακριά από την οικογένειά του; Δε θα έπρεπε να μοιραστούν τη δυσκολία της στελέχωσης πχ των νησιών μας και οι 2; Τα οργανικά κενα λοιπόν θα πρέπει να δίνονται πρώτα για μεταθέσεις ανά έτος όπως γίνεται ως τώρα και στη συνέχεια για νέους διορισμούς. Επιπλέον, η εντοπιότητα θα ήταν λογικότερο να υπολογίζεται ανά νομό και όχι ανά περιοχή, έτσι ώστε να είναι ευκολότερο για τον εκπαιδευτικό να γυρίζει στον τόπο καταγωγής του, στους γονείς και στα παιδιά του (10 χρόνια αναπλήρωσης, μεταθέσεων, αποσπάσεων, 10 διαφορετικοί τόποι διαμονης, 10 χρόνια απόντες από την οικογένειά τους, τους φίλους, τη ζωή τους οι εκπαιδευτικοί. Ποιος άνθρωπος εξακολουθεί να αγαπά μια δουλειά που τόσο τον έχει ταλαιπωρήσει; Απορώ...) Ακόμη, λύστε το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών σε ακριτικές περιοχές δίκαια: να γυρίσουν άμεσα στις θέσεις τους οι αποσπασμένοι ώστε τα μόρια που παίρνουν για μετάθεση την επόμενη χρονιά να τα αξίζουν. Αδειάστε τις Δ/νσεις και τα Γραφεία από ανθρώπους που διορίστηκαν για να διδάσκουν και στελεχώστε τα με διοικητικό προσωπικό. Ας γυρίσουν όλοι στα σχολεία τους τώρα. Να καταργηθεί άμεσα ο όρος "απόσπαση για τις ανάγκες της υπηρεσίας". Ομοίως, στελεχώστε και τα σχολεία με γραμματείς: για να μπει ο εκπαιδευτικός στην τάξη ψυχή τε και σώματι θα πρέπει να 'βγει' από χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, από την καταγραφή απουσιών, απο τον ΕΠΑΦΟ, από την αλληλογραφία, από τις εφημερίες, από τις ιστοσελίδες, από το πρωτόκολλο, από διαρκή τηλέφωνα στους γονείς όσων απουσιάζουν, από όλα αυτά τα οποία κ-α-θ-η-μ-ε-ρ-ι-ν-ά κατασπαταλούν όλη την ενέργεια που οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να διετεύουν μέσα στην τάξη- και μόνο εκεί. Καλή συνέχεια