• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΤΑΝΗΣ' | 25 Μαρτίου 2018, 23:39

    Δίνονται υπερβολικά πολλές αρμοδιότητες στα Κ.Ε.Σ.Υ. και είναι πολύ δύσκολο αυτές να συντονίζονται από έναν Προϊστάμενο και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Στο άρθρο 7 επισημαίνεται ότι «οι αρμοδιότητες που ασκούν τα Κ.Ε.Σ.Υ. για την επίτευξη της αποστολής τους έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό» για τις μαθησιακές δυσκολίες, την ενταξιακή εκπαίδευση, τις ψυχοκοινωνικές ανάγκες, τον επαγγελματικό προσανατολισμό και την τεχνολογική υποστήριξη. Μέχρι τώρα οι καταργούμενες δομές των ΚΕΔΔΥ με δυσκολία κατάφερναν να ανταποκριθούν στις αξιολογήσεις των μαθητών με μαθησιακά προβλήματα και αναπηρίες, αρμοδιότητα η οποία δεν είναι ξεκάθαρο στο σχέδιο νόμου αν διατηρείται ή μετατοπίζεται στα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα. Σε κάθε περίπτωση για να μπορεί να λειτουργήσει αυτή η δομή, εξειδικευμένα στις αρμοδιότητές της, πρέπει να έχει ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ και ΤΜΗΜΑΤΑ με ευθύνη έργου σε: 1.Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες, 2.Εκπαιδευτική υποστήριξη, συμβουλευτική και ενταξιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες, μαθητές ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, μαθητές με ψυχοκοινωνικά προβλήματα ή με χαρισματικά χαρακτηριστικά. 3.Συμβουλευτικό επαγγελματικό προσανατολισμό 4.Τεχνολογική υποστήριξη Ε.Κ., σχολικών εργαστηρίων και τεχνολογικών υποδομών σχολικών μονάδων. Ο σύλλογος εκπαιδευτικού προσωπικού που προβλέπεται στη δομή δεν μπορεί να έχει ταυτόχρονα συλλογική και εξειδικευμένη άποψη, όταν απαρτίζεται από μέλη τα οποία έχουν μονομερή ειδίκευση, χωρίς υπεύθυνη θέση για όλες τις αρμοδιότητες του ΚΕΣΥ.