• Σχόλιο του χρήστη 'sofiape70' | 29 Νοεμβρίου 2010, 22:22

    Κανένας λόγος ύπαρξης του θεσμόυ! Το μόνο που μπορει να επιφέρει είναι την ενδυνάμωση των πελατειακών σχέσεων! Ποιος εγγυάται γαι την αντικειμενικότητα και την αμεροληψία του Μέντορα;;; Τον μέντορα ποιος θα τον ελεχγει οτι δε μεροληπτει;; Αλλος ένας αχρηστος θεσμός και καθαρά διακοσμητικός ,όπωσ και των σχολικων συμβούλων!!!! ΟΧΙ αλλη αναντιστοιχια μετξύ θεωρίας και πράξης! Πόσους απο εμας μας έχουν κατευθύνει και μας εχουν βοηθήσει οι σχολικόι σύμβουλοι επι το πρακτεον;;;; Οσο αφορά στο κείμενο http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2010/11/mentoras.pdf περι θεσμόύ πολυ ωραία δομή εκθεσης πολυ ωραια επιχειρήματα, αλλα στα αυτιά μου ηχούν ίδια με τις αρχες του κουμουνισμού! Στη θεωριά όλα αψογα στην πραξη ανεφαρμοστα!! Ας μη γελιόμαστε δε λείπει απο τα σχολεια ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ! μας λείπει ανθρωπινο δυναμικο(ταξης υποδοχής, τμηματα ένταξης), υλικοτεχνικη υποδομή, βιβλία και Α.Π που θα μορφωνουν τους μαθητες και θα ικανοποιούν τις αναγκες τους! Η αναβάθμιση του σχολείου δεν επιτυχανεται με τον δασκαλο φανταρο 8,60 τον μήνα, υποχρεωτικη θητεία και πρωινη αναφορα και έλεχγο(βλεπε τον θεσμο του μέντορα)! Δώστε μας τα αυτονόητα για να απογειώσουμε την εκπαίδευση! ΟΧΙ αλλες πελατειακες σχέσεις και απαξιωση του θεσμού του παιδαγωγού!! Αγαπάμε τη δουλειά μας δε μπορουμε ομως να δεχτουμε αλλο εξευτιλισμο!Ευχαριστω...