• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Κ' | 26 Μαρτίου 2018, 10:08

    Ως παλιός ΕΚΦΕτζής και νυν σχολικός σύμβουλος, θέλω να παρατηρήσω ότι για άλλη μια φορά οι ΚΕΠΛΗΝΕΤ μας έβαλαν τα γυαλιά! Μπράβο στους Πληροφορικούς, ενωμένοι και ελπίζω αποτελεσματικοί (να καταλάβει η διοίκηση ότι χρειαζόμαστε τεχνικούς πληροφορικής - τεχνική υποστήριξη, για τις σχολικές μονάδες). Αυτοί με 1000 σχόλια για την αναγκαιότητα της υποστηρικτικής δομής της Πληροφορικής, αναδεικνύουν την ανάγκη αναθεώρησης της περικοπής των θέσεών τους. Μπράβο τους! Εμείς οι φυσικοί επιστήμονες, πάνω στις δάφνες της σιγουριάς για την αξία μας, δεν βλέπουμε ότι οι θέσεις ΠΕ04 στα ΕΚΦΕ περικόπτονται, οι αρμοδιότητες συρρικνώνονται, οι θέσεις στελεχών ΠΕ04 αποδεκατίζονται και τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο / Λύκειο υποβαθμίζονται, γυρνώντας 50 χρόνια πριν στα "φυσιογνωστικά" μαθήματα. Όχι ότι υποτιμώ τους φυσιογνώστες και την περιγραφική γνώση της φύσης, Αντίθετα. Είναι καλή για το Γυμνάσιο αυτή η προσέγγιση. Όμως στο Λύκειο, αντίο ποσοτικοποιημένες σχέσεις στην επιστήμη, αντίο εμβάθυνση, αντίο διακεκριμένα γνωστικά αντικείμενα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία). Αντίο οργανική χημεία, αντίο ηλεκτρομαγνητισμέ, αντίο οπτική. Όλοι θα τα κάνουμε όλα, σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης πόρων. Καταντήσαμε να νοσταλγούμε το παρελθόν, όταν τα παιδιά μας πήγαιναν στο πανεπιστήμιο και γνώριζαν δυο πράγματα από φυσικές επιστήμες. Και οι αντιδράσεις μας μηδαμινές. Εκτός από το Δελτίο Τύπου της ΕΕΦ με νότες από την ΕΕΧ και την ΠΕΒ. Ρε, μπας και ψεκάζουν εμάς τους ΠΕ04;