• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαχαροπούλου Ευφροσύνη' | 26 Μαρτίου 2018, 10:36

    Η κατάργηση του μαθήματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού από τα Γυμνάσια και τα Γενικά Λύκεια ήταν μεγάλο πλήγμα για το θεσμό. Εχοντας διδάξει το ΣΕΠ στη Γ’ Γυμνασίου μπορώ να μιλήσω για τα μακροπρόθεσμα οφέλη που είχαν οι μαθητές. Η αναστολή λειτουργίας των ΓΡΑΣΕΠ και των ΓΡΑΣΥ επίσης άφησαν ένα μεγάλο κενό στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οι μαθητές πρέπει να ενημερώνονται πριν αποφασίσουν για το μέλλον τους και δύο μόνο στελέχη ΣΕΠ στις νέες δομές δεν θα είναι ανθρωπίνως δυνατόν να εξυπηρετήσουν όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η τοπική κοινωνία γνωρίζει και εμπιστεύεται τα ΚΕΣΥΠ και γι’αυτό το λόγο δεν θα έπρεπε να μετακινηθούν από το χώρο λειτουργίας τους. Είναι σημαντικό να συνεχίσει απρόσκοπτα η λειτουργία και το επιτυχημένο έργο τους. Οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα δεν ορίζονται με ακρίβεια και αυτό θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στο μέλλον. Επίσης δεν ορίζονται οδοιπορικά ώστε να μπορούν τα στελέχη να επισκέπτονται όλες τις δομές.