• Σχόλιο του χρήστη 'Αντιγόνη' | 26 Μαρτίου 2018, 11:25

    1. Σκόπιμο είναι να παραμείνει η διεπιστημονικότητα στην αξιολόγηση των μαθητών και στην έκδοση γνωματεύσεων. Σε περιφερειακά ΚΕΣΥ πρέπει να υπάρχει απαραίτητα λογοπεδικός και εργοθεραπευτής (εκτός των άλλων ειδικοτήτων) για τη συνέχεια της εφαρμοζόμενης πρώιμης παρέμβασης. Δεν έχουν όλες οι πρωτεύουσες νομών Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα ή ιδιώτες παιδοψυχιάτρους (π.χ. Καρπενήσι). Η παρουσία παιδοψυχιάτρων στα κεντρικά ΚΕΣΥ είναι απαραίτητη γιατί ειδικές δυσκολίες όπως ΔΕΠ-Υ, αυτισμός κ.ά. εμπίπτουν στην ειδικότητάς τους για διάγνωση. 2. Να αυξηθούν οι θέσεις συντονιστών Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και να προβλεφθούν θέσεις συντονιστών ΕΕΠ στην τριμελή επιτροπή παρακολούθησης του ΠΕΚΕΣ που αποτιμά το έργο του ΚΕΣΥ. 3. Να νομοθετηθεί ότι η υπηρέτηση σε ΣΜΕΑΕ, ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ και ΚΕΣΥ αποτελεί εκπαιδευτική προυπηρεσία για το ΕΕΠ 4. Να υπάρξει διαφάνεια και συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων στη συγκρότηση και λειτουργία των επιτροπών για τη σύνταξη κανονισμών λειτουργία ΠΕΚΕΣ, ΚΕΣΥ, ΚΕΑ, ΕΔΑΕΥ. Τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο να γίνει οργανωμένη αξιολόγηση της μεχρι τώρα πορείας ΚΕΔΔΥ, ΕΔΕΑΥ κλπ. και να γίνει χρήση της εμπειρίας 5. Να μην έχει αναδρομική ισχύ η απαγόρευση για επιλογή σε θέση ευθύνης μετά δυο θητείες τουλάχιστον για τους προισταμένους ΚΕΣΥ, μιας και οι προιστάμενοι ΚΕΔΔΥ έιναι αναπληρωτές και η τελευταία κρίση έχει γίνει ουσιαστικά πριν 15 έτη. Αλλα και για όλα τα στελέχη εκπαίδευσης η αναδρομικότητα της ρύθμισης είναι άδικη και τους στερεί δικαιώματα. Συμφωνώ και ενισχύω τις θέσεις της ΠΟΣΕΕΠΕΑ