• Σχόλιο του χρήστη 'Χρυσάνθη Παλάζη' | 26 Μαρτίου 2018, 13:09

    Στο σχετικό άρθρο αναφορικά με τα κριτήρια επιλογής στελεχών σε σχέση με τη διδακτική υπηρεσία αυτή μετονομάζεται πλέον σε "άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα". Η μετονομασία αυτή-κατά την άποψη νομικών- δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση την κατάφωρη παραβίαση της αρχής της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης σε βάρος διάφορων εκπαιδευτικών πχ. των Υπευθύνων, Σχολικών Συμβούλων κτλ. Οι υπουργικές αποφάσεις πχ. η Υ.Α. 93008/Γ7/10.8.2012 στην περίπτωση των Υπευθύνων ΣΣΝ και παρόμοιες σε όλες τις Δομές και τους Σ.Σ., βάσει της οποίας αιτήθηκαν και ανέλαβαν τη θέση ευθύνης, μετά από διαδικασία κρίσης, προσδιόριζε την υπηρεσία τους σε αυτήν ως διδακτική και περιέγραφε το καθηκοντολόγιό τους ως τέτοιο. Είναι αδιανόητο συνεπώς, όλοι να "τιμωρούνται", λαμβάνοντας μόνο 2 έτη "άσκησης διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα", αντί του συνόλου των ετών κατά τη διάρκεια των οποίων είναι καταγεγραμμένες συνεχείς παρεμβάσεις στην τάξη κατά την άσκηση του έργου της θέσης ευθύνης. Επίσης κατά τη γνώμη νομικών με βάση άλλα σημεία στο προς ψήφιση ν/σ, η απόφαση αυτή για τη συνολική αναγνώριση της διδακτικής υπηρεσίας, καθίσταται ακόμη πιο προκλητική δεδομένης της αύξησης των απαιτουμένων ετών για τη διεκδίκηση θέσης ευθύνης, αλλά και της σε βάρος τους διακριτικής μεταχείρισης, σε σχέση με εργαζομένους άλλων δομών, οι οποίοι δεν στερούνται του συγκεκριμένου δικαιώματος. Εξάλλου το δικαίωμα αυτό αναγνωρίζεται ακόμα και στο προσωπικό των υπηρεσιών στις οποίες περιέρχονται οι αρμοδιότητες των ΚΕΣΥ και του ΚΕΑ. Επιπλέον τα οριζόμενα στο σχεδιαζόμενο ν/σ προσκρούουν στο άρθρο 388 ΑΚ απρόσμενη μεταβολή συνθηκών με διασταλτική ερμηνεία και εφαρμογή σε υπαλληλική σχέση” καθώς και την άποψη αρκετών νομικών που θεωρούν ότι εγείρονται ζητήματα αντισυνταγματικότητας στις περιπτώσεις των άρθρων 2, 3, 24 & 30.