• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Μ' | 30 Νοεμβρίου 2010, 11:09

    Εκπαιδευτικό Υλικό - Απαράδεκτο να γίνεται διδασκαλία με βιβλία που έχουν εκδοθεί πριν δεκαετίες. Ιδιαίτερα σε τμήματα που ασχολούνται τομείς της επιστήμης όπου σημειώνεται ταχύτατη πρόοδος όπως πολυτεχνεία, πληροφορική κλπ - Γιατί θα πρέπει να αποκλείουμε το επιπλέον κίνητρο σε καθηγητές να κάνουν νέα συγγράμματα; Διαγωνισμοί ανοιχτής ψηφοφορίας για νέα συγγράμματα στα πανεπιστήμια κάθε πχ 3 ή 5 χρόνια, με οικονομικές απολαβές (πέραν της δόξας και της αναγνώρισης) προς τους συγγραφείς ή τις συγγραφικές ομάδες ακόμα καλύτερα. - Υποχρεωτική πρακτική άσκηση χωρίς επιδοτήσεις και extra κίνητρα για τις επιχειρήσεις. Ας μη γελιόμαστε ένας τελειόφοιτος φοιτητής είναι σχεδόν έτοιμος. Γιατί να μην εργαστεί υποχρεωτικά part time (με χαμηλές απολαβές) σε τομέα ειδίκευσής του και γιατί να μην υποχρεώνονται οι ιδιώτες να προσλαμβάνουν ένα ποσοστό του εργατικού τους δυναμικού μέσω των τελειόφοιτων; - Σε μεγάλο ποσοστό ενιαία διδακτική ύλη Καθηγητές -Ένας πρώτος διαχωρισμός ανάμεσα σε ερευνητές και παιδαγωγούς. Άλλο έρευνα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και άλλο μεταδοτικότητα και παιδαγωγική - Αυστηρότερη αλλά δικαιότερη βαθμολογία Αδιανόητο κάθε καθηγητής να ακολουθεί προσωπική στρατηγική. Σίγουρα θα πρέπει να ενθαρρύνεται η προσωπική πρωτοβουλία και σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας αλλά ως ένα βαθμό (το κατώφλι είναι στα αλήθεια μια δύσκολη επιλογή). Φοιτητές - Υποχρεωτική παρακολούθηση και διαρκής εξέταση μέσω εργασιών. Ο σκοπός δεν είναι να ταλαιπωρείται ο φοιτητής αλλά η διαρκής διατριβή με το αντικείμενο και ο υγιής ανταγωνισμός με τους συμφοιτητές του Κάποιες ιδέες που σίγουρα κάποιες είναι ανεφάρμοστες αλλά έχουν στόχο να συμβάλλουν έστω και στο ελάχιστο.