• Σχόλιο του χρήστη 'Ελενη Μακρίδου' | 26 Μαρτίου 2018, 14:58

    Το υπουργείο με το νέο νομοσχέδιο κάνει, ορθώς, μια στροφή προς την υποστήριξη, την εναποθέτει όμως κυρίως στους εκπαιδευτικούς (παράγραφος 2) και όχι στην παρουσια κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού στις σχολικές μονάδες. Χωρίς τη διευρυμένη και σταθερή λειτουργία των ΕΔΕΑΥ (που προς το παρόν λειτουργεί σε ελάχιστα σχολεία και όχι σε σταθερή βάση μέσα στα χρόνια), δε θα μπορεσει να υπηρετηθεί αποτελεσματικά η ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητων, και ακόμα περισσότερο, η προαγωγή μιας κουλτουρας ενταξιακής, η πρόληψη της σχολικής διαρροής και η δημιουργία μίας ασφαλούς και υποστηρικτικής σχολικής κουλτούρας που ευνοεί την ψυχοκοινωνική υγεία και τη συναισθηματική ευημερία των μαθητών. Τα σεμινάρια και οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, όσο αναγκαία και χρήσιμα κι αν είναι, δεν μπορούν να υποκαταστάσουν τη σταθερή οργανική παρουσία του σχολικού ψυχολόγου στα σχολεία. Επιπλέον, χωρίς την ύπαρξη σταθερού προσωπικού, μόνο με αναπληρωτές, δε μπορεί να υπάρξει ουσιαστικός μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και αποτελεσματικότητα στο έργο.