• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης' | 30 Νοεμβρίου 2010, 14:21

    Ας φροντίσετε πρώτα να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή και μετά να δούμε τον "μέντορα". Είναι δυνατον την φετινή σχολική χρονιά να μένουν απλήρωτοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και το κράτος να ψάχνει νέους θεσμούς; Είναι δυνατόν τα σχολεία να μην έχουν έγκαιρα τα βιβλία των μαθητών, να μην υπάρχουν εξοπλισμένα εργαστήρια και καθηγητές από την αρχή τις σχολικής χρονιάς και να μιλάμε για νέους θεσμούς; Ας είστε πρώτα τυπικοί με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις και μετά ευχαρίστως να γίνει η εισαγωγή του θεσμού "μέντορα". Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να κρίνονται οι νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί -αν και θα έπρεπε και οι "παλίοι" να κρίνονται- απλά πιστεύω οτι με τόση μόρφωση που έχουν πλέον οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί και με τις καινοτόμες ιδέες ενός νέου ανθρώπου το επίπεδο της δημόσιας εκπαίδευσης μπορεί να ανέβει πολύ. Μια λύση λοιπόν θα ήταν να διορίσετε "νέο αίμα" ανθρώπων και να "ξεκουραστούν" οι άνθρωποι που έχουν "κουραστεί" απο τα πολλά χρόνια διδασκαλίας και απλά κάνουν αγγαρεία, τότε θα δείτε πραγματική αναβάθμιση. Εξάλλου δεν μπορούμε να μιλάμε για "μέντορες"΄ούτε για αυθεντίες αυτό το είδος εκπαίδευσης είναι πολύ ξεπερασμένο για τον 21ο αιώνα. Αν κάποιος έχει χρόνια διδακτική εμπειρία θεωρείται άξιος να γίνει μέντορας; Η αν κάποιος έχει διδακτορικά και μεταπτυχιακά θεωρείται πάλι άξιος να γίνει μέντορας; Προσωπικά πιστεύω οτι κανένας απο τους δυο τρόπους δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Εγω προσωπικά σπουδάζω στην σχολή της ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι το κέντρο της παιδαγωγικής μόρφωσης και πάλι υπάρχουν πολλά παραδείγματα εκπαιδευτικών με αρκετά διδακτορικά που δεν θα ήταν άξιοι να γίνουν μέντορες-ούτε καν εκπαιδευτικοί θα έλεγα-Οπότε μάλλον καλύτερα μην θεσπίσετε ένα θεσμό έτσι απλά για να τον θεσπίσετε... Κάντε κάτι ουσιώδες!!