• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:24

    Δεν αναφέρεστε όμως καθόλου στις οριστικές τοποθετήσεις. Γνωρίζετε πόσες οργανικές θέσεις είναι καλυμμένες επί χρόνια ολόκληρα επειδή οι εκπαιδευτικοί που τις κατέχουν είναι αποσπασμένοι ή διευθυντές σχολείων ή γενικώς απουσιάζουν; Γνωρίζετε πόσοι εκπαιδευτικοί (χωρίς δικό τους φταίξιμο) βρίσκονται επί χρόνια σε διάθεση ΠΥΣΔΕ; Γιατί να μην μπορεί ένας εκπαιδευτικός που βρίσκεται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ να μείνει χρόνια σε ένα σχολείο που λείπει ο εκπαιδευτικός της οργανικής και θα πρέπει να αλλάζει σχολείο κάθε χρόνο; Και ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές χρειάζονται μία σταθερότητα. Να μειωθούν οι ώρες που δικαιολογούν οργανική θέση. Το λειτουργικό κενό να γίνει σαν "οργανική", έτσι ο εκπαιδευτικός να μπορεί (με αίτησή του) να μένει περισσότερα από 1 έτη. Γιατί ο αποσπασμένος στο εξωτερικό χάνει την οργανική του και όποιοι λείπουν 5-10 χρόνια δεν την χάνουν; Να μην εξαιρούνται οι πολύτεκνοι από τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας. Ο εκπαιδευτικός που αποσπάται να παίρνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα μόρια της περιοχής απόσπασης και όχι της οργανικής. Επίσης, αν ρωτήσετε θα μάθετε ότι πολλές διευθύνσεις δεν ανακοινώνουν τα λειτουργικά κενά (ή τουλάχιστον όχι όλα) ή πολλές φορές δεν ανακοινώνουν και τα μόρια των εκπαιδευτικών για τα λειτουργικά κενά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αδικίες στις προσωρινές τοποθετήσεις. Χρειάζεται πλήρης διαφάνεια με δημοσίευση στο Διαδίκτυο!