• Σχόλιο του χρήστη 'Κοΐνης Α.Π.' | 1 Δεκεμβρίου 2010, 13:01

    Ο θεσμός του "Μέντωρα" δεν είναι κατ' αρχήν άσχημος. Δε λαμβάνει όμως υπ' όψη του μερικά δεδομένα από την πραγματικότητα: α) Ο καθηγητής, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, δεν μπαίνει στο σχολείο πρώτη φορά ως "νεοδιοριζόμενος", αλλά ως αναπληρωτής και ως ωρομίσθιος. Εκεί χρειάζεται βοήθεια. β) Στα σχολεία όπου τοποθετούνται νεοδιόριστοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κλπ. έχουν λίγους μόνιμους "παλιούς". Θα έρχεται "Μ" από άλλο σχολείο; γ) Ο καθηγητής θα έχει δυνατότητα να επιλέξει "Μ" ή θα του επιβάλλει η υπηρεσία; δ) Είναι απολύτως λογικό ο "Μ" να είναι της ίδιας ειδικότητας. Έχουν όλες οι ειδικότητες επάρκεια προσωπικού, το οποίο θα διατεθεί γι αυτό το ρόλο; ε) Παρατηρώντας στον κλάδο μου (ΠΕ03) ότι η πλειοψηφία των νεοδιοριζόμενων είναι άνω των 35, δηλαδή έχουν υπηρετήσει τουλάχιστον μια δεκαετία στα Φροντιστήρια, έχουν ανάγκη από συμβουλές; Ας σκεφθούν οι τελικοί συντάκτες του νόμου τις απαντήσεις αυτών των ερωτήσεων πριν γράψουν το νομοσχέδιο.