• Σχόλιο του χρήστη 'PANAGIOTA F.' | 1 Δεκεμβρίου 2010, 18:34

    Καλησπερα σας . Υστερα απο τοσα χρονια στην εκπαιδευση εχοντας διδαξει την αγγλικη απο την πρωτοβαθμια μεχρι και την τριτοβαθμια εκπαιδευση και με διαρκη επιμορφωση πανω στην δουλεια μου εχω να σας πω πως ο μεντορας παντα ειναι χρησιμος αλλα μεσα απο ενα επιπεδο συνεργασιας, με τους νεους στην ταξη και στο σχολειο καθηγητες ,υψηλο αλλα και χωρις διαθεση επικριτικη και αρνητικη προς οτι καινουργιο υπαρχει. Στον κλαδο μου που γνωριζω καλυτερα δυστυχως ο αριθμος των συμβουλων αγγλικης ( και πιθανους μεντορες υπο δοκιμη στο μελλον ) στην παρουσα φαση ειναι μικρος θεωρω σε σχεση παντα με τις αναγκες εμου και των συναδελφων μου...αραγε πως θα καλυφθουν οι αναγκες σε ολους τους νομους της χωρας σε μεντορες καθως θα αυξηθουν οι θεσεις τους οταν σε πολλα σχολεια ( υπηρετησα σε αυτα και ξερω ) δεν υπαρχει ουτε αιθουσα ξενων γλωσσων αλλα ουτε και οι διαδραστικοι πινακες που τοσα ακουσαμε για αυτους...? θελω να πω πως το Υπουργειο θα πρεπει να ιεραρχησει τις αναγκες του για να μπορεσει να καλυψει τα εξοδα του τοσο για τους μεντορες οσο και για τους σχολικους εξοπλισμους....ενας μεντορας μπορει να δουλεψει σωστα με τους εκπαιδευτικους οταν υπαρχουν οι καταλληλες υποδομες στα σχολεια και στις διευθυνσεις εκπαιδευσης της χωρας...και αυτο δεν υφισταται αυτην την στιγμη...τουλαχιστον στο επιπεδο που θα θελαμε ολοι.... Αν οι υποδομες βελτιωθουν, γινουν ουσιωδεις επιμορφωσεις κατα κλαδο και ειδικοτητα και οι επιλογες των μεντορων στο μελλον σταθμιστουν με βασει κριτηρια αντικειμενικα , αδιαβλητα και με την αδιαμφισβητητα απαραιτητη πολυχρονη εμπειρια τους στην ταξη να προεξαρχει , τοτε μπορουμε να ελπιζουμε σε κατι καλυτερο για το μελλον της παιδειας εν γενει και της ξενογλωσσης ειδικοτερα.