• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑΣ' | 1 Δεκεμβρίου 2010, 19:29

    ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΌΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ,ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΙΣΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ,ΜΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΣΧΟΛΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ,ΜΑΘΗΜΑ ΑΞΙΑΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ,ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΧΕΤΕΣ , ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ, ΓΕΟΠΟΝΟΥΣ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΥΣ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ,ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥΣ,ΟΧΗΜΑΤΩΝ,ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ, ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ-ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ- ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ/ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕΠ,ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΕΠ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΝΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.ΕΙΔΙΚΟΙ, ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΡΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ Ή ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΟΥΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ Ή ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ