• Σχόλιο του χρήστη 'yannidakis' | 3 Δεκεμβρίου 2010, 01:52

    Αυτό το κεφάλαιο της Διαβούλευσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το κεφάλαιο 1. Η ολική αναδιάρθρωση των ιδρυμάτων θα στείλει στο εξωτερικό ένα μήνυμα αλλαγής. Θα σταθώ σε δύο σημεία. Από τη μια τα προγράμματα σπουδών. Όταν αυτά καταφέρουν να γίνουν ανταγωνιστικά αυτών που άλλα γνωστά πανεπιστήμια κατέχουν με τρόπο που να εξυπηρετούν όμως τους προπτυχιακούς φοιτητές και τους νεοεισερχόμενους από τα Λύκεια, χωρίς να αποτελούν ένα εμπόδιο ενός άλλου γνωστικού κόσμου, τότε θα μιλάμε για επιτυχία. Ο φοιτητής πρέπει να αφομοιώσει τις νέες απαιτήσεις και το πρόγραμμα θα πρέπει να καταρτιστεί με βάση διεθνή πρότυπα που να σημειώσω πως με την εξέλιξη των σπουδών (βλ. τεχνολογία) αλλάζει συνεχώς. Έτσι προσεγγίζουμε προγράμματα επιτυχημένων πανεπιστημίων που μετά θα πρέπει να μπορούν να υποστηρίξουν και οι καθηγητές μας. Επίσης το ζήτημα της προβολής που αναφέρετε στο τέλος. Είναι προφανές πως για να κάνουμε μια καλή προβολή στο εξωτερικό θα πρέπει πρώτα να έχουμε προχωρήσει στην ολική αναμόρφωση του συστήματος εκπαίδευσης. Να έχουμε τα πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα που θα δίνουν αφορμή προβολής. Ύστερα με σιγουριά και επιθετική πολιτική μπορούμε να διαφημίσουμε αυτό για το οποίο θα ξέρουμε πως αποτελεί ένα ανταγωνιστικό εκπαιδευτικό προϊόν. Μια καλή αρχή επιθετικής διαφήμισης θα ήταν το χθες της εκπαίδευσης και το πέρασμα στο σήμερα. Μην ξεχνάτε πως είμαστε η πηγή όλων των επιστημών. Πόσο καλές καμπάνιες θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με «μότο» το χθες του Αριστοτέλη και του Πυθαγόρα με το σήμερα των αλλαγών που πραγματοποιήσαμε στην εκπαίδευση και παραθέτοντας μετρήσιμα αποτελέσματα πιστοποίησης ποιότητας :[