• Σχόλιο του χρήστη 'Οδυσσέας' | 3 Δεκεμβρίου 2010, 11:19

    Η αναβαθμιση της Παιδειας δεν εξαρταται μονο απο την υλικοτεχνικη υποδομη αλλα και απο την αναβαθμιση του εκπαιδευτικου προσωπικου μιας σχολικης μοναδας. Σε μια κοινωνια με πολυπληθυσμιακα , κοινωνικα και οικογενιακα προβληματα ο ρολος των Εκπαιδευτικων ειναι σημαντικος για την αντιμετωπιση των προβληματων αυτων . Η καθε Σχολικη Μοναδα αποτελει και μια μικρη κοινωνια ,που αποτελειται απο νεου ανθρωπους που ειναι το μελλον της χωρας μας . Ο ρολος του εκπαιδευτικου σε αυτην την μικρη κοινωνια ειναι πρωτευων .Η σωστη καθοδηγηση και η αντιμετωπιση των προβληματων που αντιμετωπιζουν οι νεαροι μαθητες ειναι σημαντικη για την εξελιξη της κοινςνιας . Εκτος απο την μαθησιακη γνωση ο εκπαιδευτικος προσφερει και αλλες μορφες υποστηριξης (ψυχολογικη , συναισθηματικη κ.α.)λογω κοινωνικων αλλαγων . Γιαυτο και ο θεσμος του ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ - ΜΕΝΤΟΡΑ ειναι ενα θετικο βημα προς την αναβαθμιση του εκπαιδευτικου δυναμικου οχι μονο προς την ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΓΝΩΣΗ αλλα και ΓΝΩΣΗ ως προς τις αλλαγες της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ . Ο ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ - ΜΕΝΤΟΡΑΣ πρει να ειναι πληρως ενημερωμενος για τις τρεχουσες εξελιξεις στον εκπαιδευτικο τομεα αλλα και στον κοινωνικο τομεα, για την σωστη ενημερωση του εκπαιδευτικου,οχι μονο του νεοδιοριζομενου αλλα και των υπολοιπων εκπαιδευτικων .