• Σχόλιο του χρήστη 'Konstantinos Chavelas' | 22 Απριλίου 2020, 21:14

    Όσον αφορά το άρθρο 42 θα ήθελα να γνωρίζω πως ακριβώς θα υλοποιηθεί; Είναι γνωστό ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός δηλώσει ότι επιθυμεί να πάει σε δυσπρόσιτο σχολείο, δεν επιλέγει ο ίδιος αν τελικά θα πάει, ή αν το σύστημα έτσι όπως είναι σχεδιασμένο τον τοποθετήσει σε ένα σχολείο που δεν είναι δυσπρόσιτο. Με αυτό το σύστημα ευνοούνται κάποιοι που από τύχη θα τοποθετηθούν σε δυσπρόσιτα ενώ κάποιοι άλλοι, οι περισσότεροι όχι. Και πως ακριβώς ένας εκπαιδευτικός αξιολογείται ως πιο ικανός επειδή η τύχη (κατά τη άποψή μου ) τον ευνόησε με την τοποθέτησή του σε δυσπρόσιτα, από κάποιον άλλον που διάβαζε ένα χρόνο για να δώσει εξετάσεις στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, (ορισμένοι από μας επιτυχόντες σε αρκετούς διαγωνισμούς που λόγω λιγοστών θέσεων που τότε ζητούταν δεν κατάφεραν να διοριστούν); Τι θα γίνει με τα δυσπρόσιτα των προηγουμένων ετών; Γιατί κάποιος που όργωσε την Ελλάδα και τα δυσπρόσιτα υπολογίζοντας στα πενήντα του να πάει πιο κοντά στο σπίτι του, τον υποχρεώνετε να τρέχει ξανά μακριά; Νομίζω ότι η διπλή μοριοδότηση σε πιθανότητα [μόνιμου] διορισμού, μπορεί να είναι ανέξοδη, αλλά είναι και είναι άδικη. Έχω την άποψη ότι με την ψήφιση του άρθρου, για άλλη μια φορά θα τρέχουμε στους δικηγόρους και συνταγματολόγους για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα των ίσων ευκαιριών…