• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 4 Δεκεμβρίου 2010, 07:44

    Ένας θεσμός ο οποίος είναι καταδικασμένος να αποτύχει όπως και οι προϊγούμενοι Σχολικοί σύμβουλοι κ.λ.π. Ένας θεσμός για να βολευτούν κάποιοι δικοί μας. Όλοι αυτοί που κατά καιρούς ειδικοί σύμβουλοι - παρατρεχάμενοι - των υπουργων έχουν μαύρα μεσάνυχτα για την εκπαίδευση γιατί απλά δεν έχουν πάει ποτέ σε τάξη να διδάξουν. Και τα περί μεταπτυχιακών ,πτυχία ψυχολογίας κ.λ.π. είναι εκτός από μερικές εξαιρέσεις εντελώς άχρηστα χωρίς την πολύχρονη εμπειρία σε τάξη, και όχι πέντε ή δέκα που αναφέρουν μερικοί.Χρειάζεται εμπειρία τουλαχιστον 15 και πανω χρόνια για να αναλάβει κάποιος ένα τέτοιο έργο.Σήμερα συνταξιούχος εκπαιδευτικός με μεγάλη εμπειρία στην διοίκηση έχω την γνώμη ότι ο πιό κατάλληλος να κάνει αυτή την δουλειά θα ήταν ο Διευθυντής του κάθε σχολείου ,ο οποίος είναι κάθε μέρα στο σχολείο γνωρίζει πράγματα και γεγονότα,και είναι σε καθημερινή επαφή με τους εκπαιδευτικούς.Θα πρέπει όμως να αλλάξουν πολλά και ως προς την επιλογή των διευθυντών. Τα κριτήρια θα πρέπει να είναι πραγματικά και όχι συνεντευξιακά για να κάνουμε τους δικούς μας διεθυντές. Ακόμη η θητεία τους να έναι επ΄αόριστον και όχι κάθε τέσσερα χρόνια όπως οι εκλογές, να έχει διδακτική εμπειρία τουλάχιστον 15-20 χρόνια και ταλέντο στο να διοικεί. Καλά είναι και τα μεταπτυχιακά αλλά το μεταπτυχιακό δεν κάνει τον διευθυντή ή τον μέντορα όπως θα λέγεται.Έχω συναντήσει στο σχολείο πολλούς με μεταπτυχιακό που δεν μπορούσαν να σταθούν ούτε στην τάξη ,ούτε να κάνουν διοίκηση, αλλά και δεν ήταν σε θέση να κανουν εργασίες που σχετίζονται με την λειτουργία του σχολείου. Και να ελέγχεται για την δουλειά του τακτικά και αν δεν είναι σωστός ,αντικειμενικός εργατικός να τον στέλνουν στην τάξη ή καλύτερα να αλλάζει δουλειά γιατί αν δεν έχει στο ελάχιστο τα παραπανω προσόντα δεν κάνει και για εκπαιδευτικός. Και λυπάμαι που θα το πώ αλλά έχουμε πολλους τέτοιους στην εκπαίδευση.