• Σχόλιο του χρήστη 'Λένα' | 23 Απριλίου 2020, 00:33

    Αυτός ο στενός εναγκαλισμός του μαθήματος της Τεχνολογίας με την Πληροφορική πλέον δεν έχει νόημα πέραν του εργαστηριακού κομματιού. Με δεδομένη λοιπόν την ανάγκη αύξησης των ωρών πληροφορικής σε 2, θα ήταν λογικό η μία ώρα να ναι εργαστηριακή και η άλλη θεωρητική όπου στη θεωρητική θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα όχι μόνο στη γνώση και αντίληψη της ψηφιακής κοινωνίας αλλά κυρίως στην ανάπτυξη σωστών συμπεριφορών στον ψηφιακό κόσμο. Κατά την εργαστηριακή ώρα και μόνο είναι αναγκαίο το σπάσιμο του τμήματος προφανώς με την Τεχνολογία.