• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΥΛΙΔΟΥ' | 23 Απριλίου 2020, 00:41

    Α. Η αύξηση των γραπτών δοκιμασιών, τόσο των ωριαίων δοκιμασιών (προσθήκη ενός ακόμα διαγωνίσματος στο Β'τετράμηνο για την Α΄ομάδα μαθημάτων) καθώς και η αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων από τέσσερα σε επτά, κάθε άλλο παρά συνάδει με την εξαγγελία του υπουργείου για περισσότερες δεξιότητες, κριτική και δημιουργική σκέψη. Το μόνο που καταφέρνει είναι να ενισχύει την αποστήθιση και τη στείρα μεταφορά γνώσεων, να δυσκολεύει την προαγωγή και αποφοίτηση από μια βαθμίδα(που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι υποχρεωτική) και να αυξάνει τελικά τη μαθητική διαρροή. Η κατεύθυνση θα έπρεπε να είναι σε λιγότερες εξετάσεις και περισσότερες δημιουργικές και συνθετικές εργασίες. Β.Δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια πρόνοια, ώστε τα παιδιά με δυσλεξία ή αυτισμό,με τα τόσα προβλήματα στον λόγο,να απαλλάσσονται από τη διδασκαλία και την εξέταση των αρχαίων ελληνικών και των ξένων γλωσσών; Είναι πρακτικά πολύ δύσκολο να διαχειριστούν τόσες εκφάνσεις της γλώσσας(νέα ελληνική, αρχαία ελληνική και ξένη γλώσσα),με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν συνολικά, με δυσμενή αποτελέσματα στην γνωστική και ψυχολογική τους ανάπτυξη. Το σχολείο στη θέση αυτών των ωρών θα μπορούσε να προσφέρει ενισχυτική διδασκαλία μόνο στα Νέα Ελληνικά, στις Φυσικές επιστήμες και τα Μαθηματικά, καθώς και ενισχυτικά προγράμματα στις κοινωνικές δεξιότητες.