• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Ρούμελης' | 23 Απριλίου 2020, 08:50

    - Έχουμε υποχρέωση για την αναβάθμιση των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο και δη της ΧΗΜΕΙΑΣ. - Οι πολύπαθες ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ χρόνια τώρα δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και ενιαία. Η ΧΗΜΕΙΑ τώρα προτείνεται να είναι στα μαθήματα ομάδας Β, συνεχίζοντας την μη ισότιμη αντιμετώπιση των μαθημάτων ΦΕ που ξεκινά βέβαια από τα μονόωρα μαθήματα ΦΕ (Χημεία Β-Γ Γυμνασίου, Βιολογία Α-Β-Γ, Φυσική Α και Γεωλογία Β). Είναι γνωστό ότι στα μονόωρα και δη Β ομάδας ο εκπαιδευτικός και κυρίως οι μαθητές απλώς χαροπαλεύουν με το γνωστικό μέρος της ύλης χωρίς τη δυνατότητα διερεύνησης της γνώσης από τη μεριά των μαθητών και χωρίς τη δυνατότητα διδακτικής αξιοποίησης των εργαστηρίων και των ΤΠΕ. Ο μαθητής, οι γονείς, ο εκπαιδευτικός και το εν γένει εκπαιδευτικό σύστημα αυτόματα υποβαθμίζει τα μονόωρα. Αυτό γίνεται πολύ κρισιμότερο στα μαθήματα που οφείλουν να συνδέονται μέσω του πειράματος με την καθημερινότητα όπως η ΧΗΜΕΙΑ. - Οφείλουμε να αναβαθμίσουμε τα μαθήματα των ΦΕ αναδεικνύοντας το βιωματικό, πειραματικό και γνωστικό-επιστημονικό τους χαρακτήρα και τη σημαντική σύνδεσή τους με την καθημερινότητα και οφείλουμε να τα διδάσκουμε μέσω της Διερευνητικής διδακτικής Μεθοδολογίας που μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω δίωρων μαθημάτων ΦΕ ανά τάξη ΠΡΟΤΑΣΗ: 1. Το μάθημα της ΧΗΜΕΙΑΣ όπως όλα τα μαθήματα των ΦΕ πρέπει να ανήκουν στην Ομάδα Α. 2. Το ωρολόγιο πρόγραμμα ανά τάξη προτείνεται να είναι: Α τάξη: 2ώρες Γεωλογία + 2 ώρες Φυσική + 2 ώρες Βιολογία Β τάξη: 2ώρες Γεωλογία + 2 ώρες Φυσική + 2 ώρες ΧΗΜΕΙΑ Γ τάξη: 2 ώρες Φυσική + 2 ώρες Βιολογία + 2 ώρες ΧΗΜΕΙΑ Με εκτίμηση Ν.Ρ.