Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | 23 Απριλίου 2020, 11:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πολυνομοσχέδιο (Άρθρο 4) που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση προβλέπονται αλλαγές για το Γυμνάσιο. Εχω ερώτηση: Γιατί η Χημεία (Ομάδα Β) ξεχωρίζει από τις άλλες Φυσικές Επιστήμες,δηλαδή τη Βιολογία και τη Φυσική (Ομάδα Α);; Θέλουμε την αναβάθμιση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο. Η θέση και των τριών (Φυσική-Χημεία- Βιολογία) είναι στην ομάδα Α.