• Σχόλιο του χρήστη 'Ρογκώτης Κώστας' | 23 Απριλίου 2020, 12:31

    Το άρθρο αυτό δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στην λειτουργία των ημερησίων ΕΠΑΛ.Συγκεκριμένα: 1. Αποκλείει απο την λήψη απολυτηρίου και πτυχίου ειδικότητας ΕΠΑΛ, όλους όσους εργάζονται σε απογευματινές βάρδιες ή αυτούς που δεν δουλέυουν για οποιοδήποτε λόγο και τους επιτρέπει να γραφτούν μόνο στο γενικό λύκειο. Στα πλαισιο των ισων ευκαιριών των πολιτών με βάση το Συντάγμα, δημιουργείται μεγάλη ανισότητα. 2. Απολείει μαθητές για απόκτηση πτυχίου δεύτερης ειδικότητας ή και αποφοίτους ΓΕΛ για απόκτηση πτυχίου απο ημερήσιο ΕΠΑΛ και τους οδηγεί στα εσπερινά που είναι μεν τριετή αλλά έχουν λιγότερες και μικρότερες ώρες μάθημα ανα εβδομάδα. Τα εσπερινά σχολεία πρέπει να υποδέχονται κυρίως εργαζόμενους μαθητές. Αλλοιώς ποιό το νόημα των ημερησίων. 3. Οι μαθητές που βρισκονται ήδή στην ενηλικίωση θα πρέπει να άλλάξουν σχολείο και μάλιστα να γραφτούν σε εσπέρινό ΕΠΑΛ δεχόμενοι οχι μονο αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος αλλα και ωραρίου λειτουργίας. Τι θα γίνει με αυτούς; 4. Στην εισηγητική έκθεση αναφέρονται οι λόγοι α) Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (γιατί; υπήρχαν εκτεταμένα σοβαρά θέματα και ήταν μονο ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ;) και επίσης β)ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΎ ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Αν θέλουμε να γίνει αυτό ας μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανα τμήμα απο 25 σε 15 και η ποιότητα θα βελτιωθεί, ειδικά στα εργαστήρικά μαθήματα. Καλό θα είναι να επανεξεταστούν και να διορθωθούν ή να αποσυρθούν τα άρθρα 51 και 52