• Σχόλιο του χρήστη 'Σάκης Τσεχπενάκης' | 23 Απριλίου 2020, 13:07

    Όσον αφορά τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών, πρέπει να υπάρξει εξάλειψη των μονόωρων μαθημάτων, και ενίσχυση τους σε δίωρα μαθήματα. Μια ενδεικτική κατανομή ωρών, με γνωσιακό αποτέλεσμα για τα παιδιά, θα μπορούσε να είναι: Α΄ Γυμνασίου: Γεωγραφία/Γεωλογία: 2 ώρες, Φυσική: 2 ώρες, Βιολογία: 2 ώρες Β΄ Γυμνασίου: Γεωγραφία/Γεωλογία: 2 ώρες, Φυσική: 2 ώρες, Χημεία: 2 ώρες Γ΄ Γυμνασίου: Βιολογία: 2 ώρες, Φυσική: 2 ώρες, Χημεία: 2 ώρες Στα πλαίσια του διώρου αυτού, θα μπορούσε να είναι υποχρεωτική η διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων πειραματικών δραστηριοτήτων διερεύνησης φυσικών φαινομένων (Π.Χ. κάθε 2 εβδομάδες), . Με τον τρόπο αυτό τα παιδιά θα αποκτήσουν μια πιο "πλήρη εμπειρία" προσέγγισης των φυσικών φαινομένων....εμπειρία που θα τους συνοδεύσει αργότερα ως ακαδημαϊκούς πολίτες.