• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωακειμίδης Παύλος' | 23 Απριλίου 2020, 13:45

    Η αύξηση των γραπτών δοκιμασιών, τόσο των ωριαίων δοκιμασιών (προσθήκη ενός ακόμα διαγωνίσματος στο Β'τετράμηνο για την Α΄ομάδα μαθημάτων) καθώς και η αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων από τέσσερα σε επτά, κάθε άλλο παρά συνάδει με την εξαγγελία του υπουργείου για περισσότερες δεξιότητες, κριτική και δημιουργική σκέψη. Το μόνο που καταφέρνει είναι να ενισχύει την αποστήθιση και τη στείρα μεταφορά γνώσεων, να δυσκολεύει την προαγωγή και αποφοίτηση από μια βαθμίδα(που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι υποχρεωτική) και να αυξάνει τελικά τη μαθητική διαρροή. Η κατεύθυνση θα έπρεπε να είναι σε λιγότερες εξετάσεις και περισσότερες δημιουργικές και συνθετικές εργασίες.