• Σχόλιο του χρήστη 'Μπάμπης' | 23 Απριλίου 2020, 14:43

    α) Παράλληλα με την αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων πρέπει να μειωθεί η προς εξέταση ύλη έτσι ώστε να ισορροπήσει η σημαντικότητα του μαθήματος με την αποφυγή της προσφυγής σε φροντιστήρια. β) Αναγνώριση της σημαντικότητας των "καλλιτεχνικών" μαθημάτων για την ψυχική και πνευματική εξέλιξη των παιδιών. Θεσμοθέτηση εβδομαδιαίου μαθητικού φεστιβάλ στο τέλος κάθε σχολικού έτους με τη συμμετοχή όμορων σχολείων σε κάθε Δήμο (σε μικρούς Δήμους, όλα τα σχολεία μαζί), όπου θα παρουσιάζονται καλλιτεχνικές δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Π.χ. θεατρική παράσταση, ποίηση, ζωγραφική, μουσική, ομαδικές καλλιτεχνικές παρεμβάσεις κ.λπ. γ) Προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής σε όλα τα σχολεία και ανανέωση του σε τακτά χρονικά διαστήματα, συνεχής μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών πληροφορικής, συνεχής ανανέωση των σχολικών εγχειριδίων πληροφορικής, παροχή εξοπλισμού σε μαθητές μέσω δωρεών ή ενωσιακών προγραμμάτων, καθιέρωση μηνιαίας διεξαγωγής μαθήματος με την εφαρμογή distance learning σε διαφορετικά κάθε φορά μαθήματα ώστε να επιτυγχάνεται η εξοικείωση μαθητών και εκπαιδευτικών με τη διαδικασία, ανταλλαγή σημειώσεων και ασκήσεων μέσω της πλατφόρμας e-school. δ) Υποχρεωτική φυσική δραστηριότητα κατά 3 με 4 διδακτικές ώρες την εβδομάδα.