• Σχόλιο του χρήστη 'Νάντια' | 23 Απριλίου 2020, 16:50

    Θεωρώ ότι σε θεωρητικά μαθήματα, όπως η Ιστορία, η Βιολογία, τα Θρησκευτικά και η Γεωγραφία, θα ήταν χρήσιμο να αντικατασταθεί, όπως και στην Πληροφορική, το διαγώνισμα του β' τετραμήνου από την υποχρεωτική εκ μέρους των μαθητών εκπόνηση συνθετικής εργασίας. Τα παιδιά, εν έτει 2020, είναι χρήσιμο να καλλιεργούν ήδη από το Γυμνάσιο ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες και να μην εθίζονται στη στείρα μάθηση και στην αποστήθιση!