• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Ρ.' | 23 Απριλίου 2020, 17:37

    Το άρθρο αυτό δημιουργεί πολύ μεγάλο πρόβλημα στην λειτουργία των ημερησίων ΕΠΑΛ. Συγκεκριμένα: 1. Αποκλείει από την λήψη απολυτηρίου και πτυχίου ειδικότητας ΕΠΑΛ, όλους όσους εργάζονται σε απογευματινές βάρδιες ή αυτούς που δεν δουλεύουν για οποιοδήποτε λόγο και τους επιτρέπει να γραφτούν μόνο στο γενικό λύκειο. Στα πλαίσιο των ίσων ευκαιριών των πολιτών με βάση το Σύνταγμα, δημιουργείται μεγάλη ανισότητα. 2. Αποκλείει μαθητές για απόκτηση πτυχίου δεύτερης ειδικότητας ή και αποφοίτους ΓΕΛ για απόκτηση πτυχίου από ημερήσιο ΕΠΑΛ και τους οδηγεί στα εσπερινά που είναι μεν τριετή αλλά έχουν λιγότερες και μικρότερες ώρες μάθημα ανα εβδομάδα. Τα εσπερινά σχολεία πρέπει να υποδέχονται κυρίως εργαζόμενους μαθητές. Αλλιώς ποιο το νόημα των ημερησίων. 3. Οι μαθητές που βρίσκονται ήδη στην ενηλικίωση θα πρέπει να αλλάξουν σχολείο και μάλιστα να γραφτούν σε εσπερινό ΕΠΑΛ δεχόμενοι όχι μόνο αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος αλλά και ωραρίου λειτουργίας. Τι θα γίνει με αυτούς; 4. Στην εισηγητική έκθεση αναφέρονται οι λόγοι α) Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (γιατί; υπήρχαν εκτεταμένα σοβαρά θέματα και ήταν μονο ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ;) και επίσης β)ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΎ ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Αν θέλουμε να γίνει αυτό ας μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα από 25 σε 15 και η ποιότητα θα βελτιωθεί, ειδικά στα εργαστηριακά μαθήματα. Καλό θα είναι να επανεξεταστούν και να διορθωθούν ή να αποσυρθούν τα άρθρα 51 και 52