• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρια' | 23 Απριλίου 2020, 17:51

    Διαφωνώ με την αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο σε 7 από 4. Θα οδηγήσει τους μαθητές στα φροντιστήρια για την εμπέδωση της ύλης, κάτι που δεν μπορεί να γίνει εύκολα στο σχολείο με 26+παιδιά σε κάθε τμήμα. Ειδικά τα αρχαία δυσκολεύουν πολύ τα παιδιά στην Α γυμνασίου. Χάθηκε εντελώς το ενδιαφέρον για την ιστορία της Οδύσσειας που είχαμε εμείς, τα παιδιά αγωνιούν να διαβάσουν έστω και 2 σειρές από το αρχαίο κείμενο και τελικά μισούν το μάθημα γιατί δεν το καταλαβαίνουν (στην εποχή μας ήταν το αγαπημένο φιλολογικό μάθημα, έδινε τροφή για συζητήσεις, σκέψη, εργασίες). Από την 6η δημοτικού στην Α γυμνασίου το σκαλοπάτι είναι μεγάλο ... Δεν βοηθάει καθόλου αυτό τους μαθητές, οι εξετάσεις δημιουργούν άγχος, γίνονται γρήγορα, σε 4 μέρες, 4 μαθήματα το ένα μετά το άλλο, η ύλη ανακοινώνεται πολύ αργά από τους καθηγητές (πχ το Πάσχα δεν υπάρχει καν υπόνοια έστω και μερικών κεφαλαίων που θα είναι στην εξεταστέα ύλη για να κάνουν μια επανάληψη τα παιδιά) και υπάρχει ένα αγώνας και μία αγωνία άνευ λόγου. Και μην μου πείτε ότι θα δώσουν πανελλαδικές πρέπει να μάθουν από τώρα, στις πανελλαδικές ξέρεις την ύλη από την αρχή της χρονιάς, δεν τη μαθαίνεις 10 μέρες πριν πας να γράψεις ! Θα μπορούσατε να αυξήσετε τα ωριαία διαγωνίσματα στα μη εξεταζόμενα μαθήματα χωρίς να αυξήσετε τα εξεταζόμενα... 'Ετσι κι αλλιώς είναι λάθος ο τρόπος που δίνονται τώρα, είναι λίγο "σικέ" γιατί μέσα σε ένα συγκεκριμένο καλούπι, προειδοποιημένα, σε συγκεκριμένη ύλη, με συγκεκριμένη δομή και στυλ ερωτήσεων.