• Σχόλιο του χρήστη 'Ειρήνη Μ.' | 23 Απριλίου 2020, 19:58

    Η αυξημένη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών αποτελούσε πάντα ένα επιπλέον κίνητρο για την στελέχωση σχολείων σε απομονωμένες περιοχές με μικρό πληθυσμό και ελάχιστες παροχές. Σίγουρα επί σειρά ετών αποτέλεσε το μήλο της έριδος ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς που προσπαθούσαν αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για να μετατεθούν σε περιοχές που βρίσκονται κοντύτερα στον τόπο μόνιμης κατοικίας. Προσωπικά έχοντας μάλιστα υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία νησιών του Αιγαίου υποστηρίζω την αυξημένη μοριοδότηση καθώς αποτελεί έναν τρόπο επιβράβευσης για την επιλογή του εκπαιδευτικού να επιτελέσει το δημόσιο καθήκον του, πολλές φορές χιλιόμετρα μακριά από την οικογένεια και τον μόνιμο τόπο κατοικίας, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία με ορθολογική χρήση των μοριών του να μπορέσει μελλοντικά να μετατεθεί σε περισσότερη ευκολία στον νομό της επιλογής του. Η αναδρομική ισχύς είναι γεγονός που πρέπει άμεσα να διευκρινιστεί, καθώς δεν μπορεί να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά με διαφορά ολίγων μηνών στην μοριοδότηση συναδέρφων που υπηρέτησαν στα ίδια σχολεία. Προτείνεται να υπάρξει επίσης ρύθμιση αναφορικά με έναν μέγιστο αριθμό μηνών υπηρέτησης σε δυσπρόσιτα σχολεία ώστε οι θέσεις να μην καταλαμβάνονται συνεχώς από τα ίδια πρόσωπα. Εν πάσει περιπτώσει απαιτούνται άμεσοι και πολλαπλοί μόνιμοι διορισμοί σε όλες τις σχολικές δομές της χώρας για να καλύψουν τα κενά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της.