• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος Χλωπτσιούδης' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 11:09

    Ο μέντορας πρέπει να είναι έμπειρος στην εκπαιδευτική πράξη, καταρτισμένος στην παιδαγωγική και τη διδακτική. Η μεντορική σχέση πρέπει να είναι συνεχής (κι όχι σχέση σχολικού συμβούλου-εκπαιδευτικού). Ο μέντορας όμως δεν πρέπει να έχει πρόσβαση στην αίθουσα διδασκαλίας. Η αξιολόγηση του νεοδιοριζόμενου θα γίνεται συνεργασία του μέντορα, του διευθυντή του σχολείου και του προϊσταμένου γραφείου (για να αποφεύγονται σχέσεις εξάρτησης ή δοσοληψίας). Κριτήρια της αξιολόγησης δεν μπορούν να είναι ούτε οι μαθητικές επιδόσεις ούτε η κοινωνική δράση του εκπαιδευτικού. Κριτήριο μπορούν να αποτελέσουν οι πρωτοβουλίες του δασκάλου, η χρήση νέων μέσων διδασκαλίας και μέσα από ειδικό ανώνυμο ερωτηματολόγιο -σε ανύποπτο χρόνο (κρυφό από το δάσκαλο)- η άποψη των μαθητών και του συλλόγου γονέων.