• Σχόλιο του χρήστη 'Ελισσάβετ' | 24 Απριλίου 2020, 12:16

    Δεν έχει υπάρξει καμιά προσέγγιση από όλες τις κυβερνήσεις που δεν έχει δώσει υ π ο τ ι θ έ μ ε ν η έμφαση στην αναβάθμιση των ξένων γλωσσών και ειδικά των Αγγλικών σε όλες τις προτεινόμενες μεταρρυθμίσεις. Πώς συνάδει αυτή η λογική με την υποβάθμιση του μαθήματος όλα τα τελευταία χρόνια ως προς τις ώρες που διδάσκεται το μάθημα? Τα Αγγλικά διδάσκονται μόνο με 2 ώρες σε όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση την ώρα που η απόκτηση πιστοποιητικού αποτελεί σε αυτές τις ηλικίες προτεραιότητα για όλα τα παιδιά. Καμιά αύξηση ωρών στο Δημοτικό δεν μπορεί να αντισταθμίσει την υποβίβαση του μαθήματος κατά τα γυμνασιακά έτη όταν είναι τόσο αυξημένες οι ανάγκες των μαθητών ως προς την ξένη γλώσσα σε αυτό το επίπεδο. Δύο σαρανταπεντάλεπτα την εβδομάδα? Οι αντίστοιχες ώρες στα φροντιστήρια είναι κυριολεκτικά πολλαπλάσιες.Πώς μπορεί να επιτευχθεί λοιπόν ποτέ η πολυπόθητη σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό όταν πρακτικά είναι αδύνατο να καλλιεργηθούν οι απαραίτητες δεξιότητες λόγω χρόνου? Επομένως, είναι απαραίτητη ανάγκη η αύξηση του αντίστοιχου ωραρίου, αν πράγματι είναι στόχος και κατεύθυνση η αναβάθμιση της αγγλικής γλώσσας στο σχολείο.