• Σχόλιο του χρήστη 'Nikos Manomenidis' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 18:14

    Ο θεσμός του Μέντορα μπορεί να φανεί ιδιαίτερα σημαντικός. Προϋπόθεση η σταδιακή και σε εθελοντική βάση εφαρμογή του θεσμού, τόσο από την πλευρά του μέντορα όσο και από την πλευρά του νεοδιορισμένου εκπαιδευτικού. Ιδανικοί μέντορες κατά την άποψή μου θα μπορούσαν να είναι καταξιωμένοι συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί. Ο θεσμός θα πρέπει να εφαρμοστεί σε μικρή έκταση και αφού αξιολογηθεί, με την συνεργασία μεντόρων και επωφελούμενων, να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται σταδιακά. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα δεν πρέπει να συνδεθεί με ανταμοιβές οικονομικές ή διοικητικές παρά μόνο με ηθικές. Επί της διαδικασίας θα πρότεινα: -Οι νεοδιορισμένοι εθελοντικά να έχουν την δυνατότητα να προτείνουν μέντορες από τους εκπαιδευτικούς που είχαν στο παρελθόν (Ποιον θα πρότεινες; Για ποιο λόγο;) -Ο Υπουργός Παιδείας να προσκαλεί τους προτεινόμενους για Μέντορες «Τιμής Ένεκεν». -Οι Μέντορες συμμετέχουν εθελοντικά και αμισθί -Η επιλογή των επωφελούμενων να μην συνδέεται με την πρόταση του Με εκτίμηση, Νίκος Μανομενίδης Πιστοποιημένος Μέντορας, Κέντρου "Εργάνη"