• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΑ Κ' | 24 Απριλίου 2020, 16:15

    Σχολιάζω ως βιολόγος που διδάσκω σε 15 τμήματα Γυμνασίου, 15 ώρες Βιολογία που είναι μονόωρο μάθημα και 5 ώρες Φυσική της πρώτης τάξης για να συμπληρώσω ωράριο 20 διδακτικών την εβδομάδα. Προτείνω να διδάσκεται η Βιολογία μόνο στην πρώτη και δευτέρα τάξη, αλλά για 2 ώρες στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και με τα βιβλία που υπάρχουν, τα οποία κρίνω ικανοποιητικά. Προτείνω να μη διδάσκεται η Φυσική στην πρώτη γυμνασίου γιατί το περιεχόμενο του υπάρχοντος εγχειριδίου μπορεί να καλυφθεί με τη διδασκαλία της Φυσικής στις επόμενες δύο τάξεις. Έτσι θα υπάρχει ένα λιγότερο μάθημα για τις ξετάσεις Ιουνίου στην πρώτη γυμνασίου. Όσο αφορά στον όγκο γραπτών που έχει να διορθώσει ο εκπαιδευτικός τον Ιούνιο, προτείνω να έχει ανώτερο όριο τα 10 τμήματα. Διαφορετικά, ο εκπαιδευτικός που θα δουλεύει με π.χ. 20 τμήματα όπου διδάσκει μόνο γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, θα πρέπει να διορθώσει περίπου 1000 γραπτά μέσα στη χρονιά και 500 στις εξετάσεις του Ιουνίου, για σχολείο με 350 μαθητές. Θα ήθελα επίσης να προτείνω τον περιορισμό της ώρας διδασκαλίας σε 30 λεπτά, τα οποία θεωρώ αρκετά λόγω της εμπειρίας μου, και το χρόνο όλων των διαλειμμάτων στα 10 λεπτά, με το σχολείο (Γυμνάσιο) να ξεκινάει στις 8.30 και να λήγει στις 13.00 το υποχρεωτικό ωράριο (7ωρες). Σε περίπτωση που χρειάζεται να προστεθούν δραστηριότητες δεξιοτήτων για όσους μαθητές τα επιλέγουν, μπορούν να διενεργούνται μετά τη λήξη του υποχρεωτικού ωραρίου στις 13.00. Τέλος, θα ήθελα να εστιάσω την προσοχή σας στις συνθήκες ζέστης που επικρατούν τους περισσότερους μήνες στις σχολικές αίθουσες με μαθητικά κορμιά ιδρωμένα από το παιχνίδι στην αυλή, τα οποία εκπέμπουν θερμότητα, χωρίς να μπορούν να δροσιστούν από κάποια πηγή ψύξης. Σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε.