• Σχόλιο του χρήστη 'Άκης' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 23:20

    Ας μη γελιόμαστε. Το θέμα δεν είναι αν πρέπει να βοηθιέται ή να αξιολογείται ο νεοδιόριστος αλλά πως θα γίνει στην πράξη. Έχουμε δει πολλές φορές να θεσπίζονται διάφορα με μεγαλοστομίες και να καταλήγουν να λειτουργούν εντελώς αντίθετα απο τις εξαγγελίες. Μα καλά ο πολυδιαφημισμένος ΑΣΕΠ δεν εντόπισε τους καλύτερους; Γιατί πρέπει να επαναξιολογηθούν οι νέοι; Για να τους "σπάσουμε το τσαμπουκά" μήπως; Γιατί όταν θέσπισαν τον ΑΣΕΠ έλεγαν ότι θα κρίνει αλάνθαστα σε 4 ώρες ότι οι πανεπιστημιακοί δεν μπορούν να κρίνουν σε 4 χρόνια. (Βέβαια ο Αρσένης είχε τότε επιχείρημα με το οποίο βούλωσε το στόμα των πανεπιστημιακών και τους εξευτέλιζε, έβγαλαν τον σκασμό: 35% αύξηση). Η στάση του κάθε "σοφού" απέναντι στο παρελθόν εμένα μου λέει πολλά για τους σκοπούς που έχει στο μέλλον. Και τώρα με ένα χαρτζηλικάκι θα δεχθούμε την θεσμοθέτηση του μέντορα πού θα καταλήξουμε; Η κάθε νεοδιόριστη ψαρούκλα θα έχει τον παλιό να του κάνει την ορντινάτσα: "Για διόρθωσε αυτά τα διαγωνίσματα να δω πόσο καλά ξέρεις να διορθώνεις" και "Για βγάλε και θέματα στο τάδε μάθημα να δω αν προετοιμάστηκες". Μια ματιά στο τι τραβάνε οι μεταπτυχιακοί φοιτητές στα πανεπιστήμια θα δώσει την απάντηση για το "αν γίνονται αυτά τη σήμερον ημέρα". Φυσικά ξέρουμε ποιοι θα γίνουν μέντορες. Όλοι αυτοί που συνωστίζονται για δεκαετίες σε γραφεία και διευθύνσεις, περιφερόμενοι απο καρέκλας εις καρέκλα, "υπεύθυνοι" για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς και φυσικά εξαφανισμένοι απο τα σχολεία. Δείτε πόσοι απο αυτούς τους "υπεύθυνους" πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, φυσικής αγωγής, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, ΣΕΠ, αλλά και πόσοι σύμβουλοι "αλωνίζουν" τα σχολεία για να βοηθήσουν τους συναδέλφους και θα έχετε την απάντηση για το πόσο θα βοηθηθούν οι νεοδιόριστοι απο τους μέντορες.