• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΑΓΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ' | 26 Απριλίου 2020, 11:05

    Η πραγματική αναβάθμιση των ΕΠΑΛ θα προέκυπτε από την εξής απλή ενέργεια: Οσοι μαθητές επιθυμούν να περάσουν στις Πολυτεχνικές Σχολές ή σε Σχολές των τεχνικών ειδικοτήτων (Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών κ.α.) να μπορούν μόνο μέσα από το ΕΠΑΛ. Αυτή θα ήταν μία πραγματική τομή στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας μας και θα πιστοποιούσε με κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο το ενδιαφέρον της Πολιτείας για την Τεχνική – Επαγγελματική εκπαίδευση. Αυτού του είδους η κίνηση – τομή θα αναβάθμιζε, ουσιαστικά, τα ΕΠΑΛ της χώρας μας και θα τα καθιστούσε ισότιμα στη συνείδηση των πολιτών. Επιπρόσθετα οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ οι οποίοι θα εισήγοντο στις προαναφερθείσες Σχολές, θα είχαν, εκτός των άλλων και υψηλού επιπέδου εργαστηριακή κατάρτιση οπότε αυτομάτως θα αναβαθμιζόταν και το επίπεδο των ΑΕΙ. Στα ΕΠΑΛ υπάρχουν οι κατάλληλοι Καθηγητές και ο ανάλογος εργαστηριακός εξοπλισμός, όπου το εγχείρημα αυτό κάλλιστα μπορεί να υποστηριχθεί. Το ερώτημα τελικά που αναδύεται είναι απλό: η Πολιτεία θέλει να κινηθεί προς αυτήν την ρηξικέλευθη κατεύθυνση; Αν όχι, όλα τα άλλα είναι ανώφελες οριζοντιώσεις παλινδρομικού τύπου. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία. Γάγγας Αλέξ. (Καθηγητής της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπ/σης).