• Σχόλιο του χρήστη 'Αυγέρη Φ.' | 26 Απριλίου 2020, 12:03

    Προκειμένου να εισαχθεί ένας μαθητής σε Πρότυπο Γυμνάσιο δίνει απαιτητικότατες εξετάσεις, που αποδυκνείουν έμπρακτα τον υψηλό δείκτη νοημοσύνης του και την φιλομάθειά του. Η πορεία του στις 3 τάξεις του Γυμνασίου, αξιολογείται αυστηρότατα τόσο καθημερινά όσο και στο τέλος του σχολικού έτους, με γραπτές δοκιμασίες. Οι εν λόγω μαθητές διάγουν μια σταθερή πορεία την τριετία των γυμνασιακών τους χρόνων, που αντανακλά τις άνωθεν αρετές της φιλομάθεια και ευφυίας. Ποιός ο λόγος της επαναξιολόγησης με επιπλέον εισαγωγικες εξετάσεις πέραν των προαγωγικών, προκειμένου να κατοχυρώσουν εκ νέου την θέση τους στο Πρότυπο Λύκειο; Η ευφυία είναι μια Αρετή που ή την έχεις ή δεν την έχεις εκ γενετής. Η φιλομάθεια δοκιμάζεται σε αυτά τα παιδιά καθημερινά σε απαιτητικά σχολεία. Άρα δεν μπορούν συνέχεια να αποδεικνύουν τα αυταπόδεικτα! Εκτός και αν το υπουργείο αποφάσισε να εισάγει κι έναν επιπλέον παράγοντα σε αυτόν της Αριστείας. Τον παράγοντα του Ευφυή Μαθητή Μάρτυρα, που πρέπει να τιμωρείται δια βίου για τις επιδόσεις του μέχρι ψυχονοητικής εξοντώσεως, σε μια απ' τις πλέον ευαίσθητες χρονικές περιόδους της ζωής του. Περίοδοι που θα αναδείξουν και ανδρώσουν τον έφηβο άριστο μαθητή σε ικανό δραστήριο και δημιουργικό πολίτη. Τα συνεχή όμως ραπίσματα και η αμφισβήτηση των δεξιοτήτων του, αντίθετα θα αναδείξουν έναν φοβικό σε καθεστώς τρόμου και ανασφάλειας χειραγωγούμενο ανδρείκελο. Εκεί σπρώχνονται δια βίας οι Άριστοι. Αυτό επιθυμείτε εις το σοφότατον Υπουργείον; Ανατρέξτε εις τις Αριστοτελικές Αρετές και εις το Περί Κατηγοριών του σοφού Αρχαίου Διδασκάλου μας και βοηθήστε στην ύψιστη καλλιέργεια αυτών των παιδιών θαυμάτων κι όχι στην εξόντωσή τους.