• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 13:52

    Όπως το θέτε, θεωρώ ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη για αυτού του είδους τον θεσμό. Πιστεύω ότι υπάρχει ανάγκη στα σχολεία για έναν μέντορα ή σχολικό σύμβουλο (το πώς θα ονομαστεί δεν έχει και μεγάλη σημασία), που να είναι διαθέσιμος να συζητήσει με τον κάθε εκπαιδευτικό (και όχι μόνο τον νεοδιοριζόμενο) τους προβληματισμούς του και να τον συμβουλεύσει σε ότι αφορά τις μεθόδους και τον τρόπο μετάδοσης της γνώσης, για να χειριστεί διάφορες καταστάσεις που καθημερινά ανακύπτουν σε ότι αφορά τις σχέσεις των παιδιών, χειρισμό των ομάδων και των περιπτώσεων ιδιαίτερων μαθητών, γονέων κτλ, ώστε να επιτύχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την μάθηση. Βλέποντας διάφορους εκπαιδευτικούς, τις αντιλήψεις και τους χειρισμούς τους διαπιστώνω ότι μπορεί να είναι καλοί ή κακοί στο εκπαιδευτικό τους έργο και την συμπεριφορά τους, ανεξάρτητα από την ημερομηνία εισόδου τους στο δημόσιο. Μάλιστα, πολλές φορές συμβαίνει οι πρωτοδιόριστοι ως φρέσκοι στο χώρο,να φέρνουν το μεράκι τους, την διάθεση και τις νέες προσεγγίσεις που έρχονται σε αντίθεση με την μονότονη και την αρτηριοσκληρωτική συμπεριφορά κάποιων παλαιών. Μάλιστα κάποιοι πρωτοδιόριστοι έχουν τόση μεγάλη εμπειρία (με αποδεδειγμένα άριστα αποτελέσματα) από τα φροντιστήρια, τα ιδιωτικά σχολεία και τα ιδιαίτερα μαθήματα, που είναι αστείο να τους μιλήσετε για μέντορες που φέρουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά, αλλά όχι και κάποια αξιόλογη καριέρα.