• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 14:20

    Ο υπέρτατος στόχος της διδακτικής διαδικασίας είναι η αποκόμιση χρήσιμων γνώσεων/συμπεριφορών από το σύνολο των μαθητών. όλες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών θα πρέπει να συγκλίνουν προς αυτό τον στόχο. Ένας σύμβουλος θα πρέπει να έχει αυτό στο νου του κάθε φορά που συμβουλεύει και κατευθύνει έναν εκπαιδευτικό. Για αυτό θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τις σύγχρονες εκπαιδευτικές διαδικασίες και την ψυχολογία του ατόμου αλλά και του πλήθους, ώστε να μπορέσει να συμβουλεύσει και να καθοδηγήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον χειρισμό του ατόμου (μαθητή, γονέα) και της ομάδας (της τάξης). Ο εκπαιδευτικός τελικά θα πρέπει να είναι και να νιώθει αποτελεσματικός, χωρίς να μειώνεται στο ελάχιστο η προσωπικότητα του από τον χειρισμό.