• Σχόλιο του χρήστη 'A.Z' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 15:39

    Μέσω της εμπειρίας μου ως φοιτήτρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, διαπίστωσα τα εξής: 1. Φεύγοντας από εδώ για να πάω στην Αγγλία για μεταπτυχιακό, η θεωρητική μου κατάρτιση και εκπαίδευση με εφοδίασε να ανταποκριθώ υπέρ του δέοντος στις ακαδημαϊκές απαιτήσεις του εκεί πανεπιστημίου. Επίσης, το γεγονός ότι προέρχομαι από ένα πολιτικοποιημένο εκπαιδευτικό σύστημα είδα να χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης, σε μία χώρα όπως η Αγγλία που η πολιτικοποίηση είναι χαμηλή και επιπέδου talent show. Τώρα τα βρίσκουνε μπροστά τους, όμως, και έχουν εξεγερθεί-κατα τη γνώμη μου, σωστά. 2. Ενώ συμφωνώ απόλυτα με τον αυστηρό έλεγχο των μελών ΔΕΠ με βάση τις δημοσιεύσεις, τις συνεργασίες, τις συμμετοχές σε προγράμματα κλπ., εκεί που αυτά εφαρμόζονται είδα και καθηγητές να δημοσιεύουν αναγκαστικά κάθε χρόνο και από κάτι, με αποτέλεσμα να υπάρχει ανακύκλωση ιδεών και προτάσεων, πράγμα καθόλου παραγωγικό και που σίγουρα δεν προάγει την καινόυργια γνώση. 3. Τα μέλη ΔΕΠ δεν θα'πρεπε να κρίνονται μόνο σε ποσότητα δημοσιεύσεων αλλά και ως προς το ευρος της θεματικής που καλύπτουν συμμετέχοντας σε αυτά, ποιά εγχώρια συνέδρια και περιοδικά και ποιά διεθνή? Δηλαδή να κρίνεται και κατα πόσο συμβάλλουν στην διεπιστημονική γνώση, πόσο ανοίγονται και σε άλλες επιστήμες. 4. Τα μέλη δεπ να κρίνονται και ως προς την ευεργετική ή όχι συμμετοχή τους στις υποθέσεις του τμήματος, στις προτάσεις που καταθέτουν για την βελτίωση τους και στην ισότιμη αντιμετώπιση των φοιτητών.