• Σχόλιο του χρήστη 'Πηνελόπη' | 27 Απριλίου 2020, 23:47

    Γιατί να μη συμπεριληφθούν οι ιδιαιτέρως μαθητές στο Δημόσιο σχολείο, με παράλληλη λειτουργία ειδικών τμημάτων που να καλλιεργούν τις ιδιαίτερες ικανότητές τους, όπως ακριβώς γίνεται για τους μαθητές με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ή όσους δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική; Η μη συμπερίληψή τους οδηγεί τα παιδιά σε κοινωνική απομόνωση, ελιτισμό και επιτείνει τις κοινωνικές διακρίσεις. Η συμπερίληψη επομένως να ισχύει για όλους. Επίσης, σχολεία αριστείας να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία, ώστε όλοι οι μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.