• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσης Σ.' | 29 Απριλίου 2020, 01:06

    Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους. Δε νοείται ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής χωρίς αύξηση των ωρών διδασκαλίας του Μαθήματος. Όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι μια ώρα την εβδομάδα ίσον καμία. Οι μισές ώρες χάνονται σε αργίες, γιορτές, πρόβες, εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις, εκδηλώσεις κλπ κλπ. Στο τέλος κάθε χρονιάς δεν προλαβαίνουμε να ολοκληρώσουμε ούτε τις μισές από τις ενότητες στις οποίες στοχεύουμε στην αρχή της. Συγκεκριμένα θα πρέπει να υπάρχει αύξηση: Στο Δημοτικό από μία ώρα σε δύο για τις δύο μεγαλύτερες τάξεις (Ε και Στ). Στο Γυμνάσιο 2 ώρες και μια επιπλέον ώρα για εκείνους τους μαθητές που θα δηλώσουν συμμετοχή στις εξετάσεις για λήψη Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής. Στην Α τάξη λυκείου το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό και στη Β λυκείου να γίνει 2 ώρες. Στη Γ Λυκείου να διατηρηθεί το επτάωρο στην κατεύθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής. Η φετινή ήταν η μόνη χρονιά που μπόρεσε να διδαχθεί έτσι όπως έπρεπε, με διδασκαλία ασκήσεων στο εργαστήριο, όπως προβλέπεται από το αναλυτικό πρόγραμμα και όχι ένα βιαστικό πασάλειμμα για να προλάβει να βγει η ύλη με την ψυχή στο στόμα. Επίσης είναι σημαντική η διδασκαλία του μαθήματος ως βασικού στη Θετική κατεύθυνση έστω κι αν δεν εξετάζεται πανελλαδικά. Η πλειοψηφία των μαθητών που περνούν στα τμήματα πανεπιστημίων από τη θετική κατεύθυνση ασχολούνται με την Πληροφορική και τον Προγραμματισμό. Στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια χωρισμός κάθε τμήματος σε δύο στις περιπτώσεις που υπάρχουν 18 και πλέον μαθητές. Μέγιστος αριθμός μαθητών σε κάθε υπολογιστή δύο και σε καμία περίπτωση τρεις. Τέλος θα πρέπει να γίνει αναβάθμιση του εργαστηρίου Πληροφορικής και του ρόλου του για ολόκληρη τη Σχολική Μονάδα γεγονός που σημαίνει διαρκή ενημέρωση και υποστήριξη από τον Υπεύθυνο του η οποία δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιείται μεταξύ των διαλειμμάτων και στα κενά. Θα πρέπει λοιπόν να ανατεθεί και πάλι η τρίωρη απασχόληση στους Υπεύθυνους Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής. Τα παραπάνω είναι το μίνιμουμ αν θέλουμε να παρέχεται ουσιαστική πληροφορική παιδεία στους μαθητές μας.