• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 14:42

    Δε νομίζω ότι χρειάζεται ο θεσμός του μέντορα. Το σχολείο έτσι κι άλλιως προσφέρει ελάχιστα πράγματα σε σύγκριση με αυτό που παγκόσμια συμβαίνει. Η μορφωτική καθυστέρηση της Ελλάδας σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη είναι σήμερα παρά ποτέ εμφανής. Ο μέντορας απλώς αποτελεί ένα ψευτοσυνεργατικό σχήμα με πραγματική αποστολή τον έλεγχο των εκπαιδευτικών και της διαδικασίας της μάθησης. Στην πραγματικόιτητα δηλαδή κανείς δε θέλει τη σημερινή νεολαία μορφωμένη, καλλιεργημένη, αλλά τη θέλει κακομορφωμένη και ακαλλιέργητη. Από εκεί και πέρα κάποιοι πρέπει να δικαιολογήσουν τους ρόλους τους. ΚΑι για αυτό όλα αυτά τα περί ανοιχτού σχολείου. Εκείνο που βλέπει κάθε πολίτης είναι ότι σχολεία κλείνουν δια της μεθόδου των συηγχωνεύσεων ή καταργήσεων, οι ετήσιες δαπάνες για την παιδεία μειώνονται, οι καθηγητές μένουν αδιόριστοι κατά χιλιάδες πλέον, το πτυχίο δε εξασφαλίζει εργασία, οι μαθητές δεν έχουν κανένα κίνητρο να μπουν στη διαδικασία της γνώσης. Τα σχολεία στην Κέρκυρα είναι αυτά που χρησιμοποιούσαν και οι παπαδούδες μας. Τα χρησιμοποιούσαν και οι Γερμναοί και οι Ιταλοί στην περίοδο της Κατοχής. Είναι προφανές ότι δε χρειάζεται να απαντηθούν τα επόμενα ερωτήματα. Καλή χρονιά και ζήτω το παλιό σχολείο που τουλάχιστον μάθαινε γράμματα και ήθος τους μαθητές της χώρας.