• Σχόλιο του χρήστη 'mariel tagini' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 15:13

    Κατά την προσωπική μου άποψη τo mentoring είναι μια διαδικασία εποπτείας και αμφίδρομης αλληλεπίδρασης εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου καθώς απαραίτητο για την επιτυχή του ολοκλήρωση είναι το λεγόμενο feedback των δράσεων του εκπαιδευόμενου σε τακτά χρονικά διαστήματα και η αξιολόγηση του.Μετά την αξιολόγηση πραγματοποιείται και η πράξη της αυτοδιόρθωσης.Κι αυτό ακριβώς είναι το σημαντικό σημείο . Στόχος του ουσιαστικά είναι η ανάπτυξη της προσαρμοστικής ικανότητας του εκπαιδευόμενου στα νέα εκπαιδευτικά δεδομένα πάνω σε προεπιλεγμένη εκπαιδευτική στρατηγική και η όσο το δυνατό μεγαλύτερη απόδοση του εκπαιδευόμενου σε ορισμένη εκπαιδευτική συνθήκη . Συμπερασματικά δεν αποτελεί τυχαίο γεγονός η επιλογή του ως μεθόδου στις κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες και εφόσον ως μέθοδος έχει δοκιμαστεί και αξιολογηθεί ως αποδοτική και επιτυχής, η εφαρμογή του στον τομέα της εκπαίδευσης θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τα διαδικαστικά προβλήματα αναβάθμισης της γνώσης που οφείλονται στα πολυπαραγοντικά αίτια . Επίσης σαν μέθοδος συμβάλει σημαντικά στην καταπολέμηση της ανεργίας όταν εφαρμόζεται σε ένα πλαίσιο συνεργασίας και διασύνδεσης με τις υπόλοιπες ειδικότητες .Το ζήτημα είναι να υπάρχει ένα δομημένο ''σχήμα'' τέτοιας μορφής (π.χ. όχι απαραίτητα κωνοειδές ) ούτως ώστε να εξουδετερώνεται ο οποιοσδήποτε αστάθμητος παράγοντας που μπορεί να παρακωλύει τη λειτουργία του . Πιστεύω πως θα έπρεπε να εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς των κοινωνικών και εκπαιδευτικών επαγγελμάτων .