• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Μαλτέζος' | 29 Απριλίου 2020, 15:33

    Μετά από μια εκπαιδευτική εμπειρία 29 χρόνων στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, θα επανέλθω με τις ίδιες προτάσεις που καταθέτω χρόνια τώρα σε αρμόδιους. Θέλουμε πραγματικά την αναβάθμιση της τεχνικό-επαγγελματικής εκπαίδευσης; Έναν τύπο λυκείου όπως παλιά τα ΕΠΛ πολυκλαδικά,ούτως ώστε και αυτοί που θέλουν να σπουδάσουν γιατροί, μηχανικοί, δικηγόροι,οικονομολόγοι,μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι κ.ά να έχουν μια εμπειρία από τα αντίστοιχα σχολικά εργαστήρια του κάθε τομέα. Έτσι ο κάθε μαθητής θα ξέρει τι θα πάει να σπουδάσει στην 3-βθμια εκπαίδευση. Ταυτόχρονα θα έχουμε και αναβάθμιση του επιπέδου των αυριανών φοιτητών. Παράλληλα για τους μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για σπουδές, να ξαναλειτουργήσουν οι τεχνικές σχολές(ΤΕΣ ή ΕΠΑΣ),για να βγουν οι αυριανοί τεχνίτες. ΥΓ. Όσο αφορά την ηλικιακή διαφορά μεταξύ μαθητών δεν είναι πρόβλημα, όπως πρόβλημα δεν είναι και οι μεγάλοι σε ηλικία καθηγητές,δάσκαλοι, αλλά και γονείς που απέκτησαν παιδιά σε μεγάλη ηλικία Αν κάποιος από τους υπεύθυνους του υπουργείου διαβάσει την πρόταση μου και θέλει διευκρινήσεις είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε επικοινωνία . Θέληση χρειάζεται για τολμηρές τομές και μεταρρυθμίσεις