• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτιος Παναγιωτόπουλος' | 29 Απριλίου 2020, 16:03

    Τα επίμαχα άρθρα 51 και 52 οδηγούν σε διακριτική και άνιση μεταχείριση μαθητών, άρα Ελλήνων πολιτών, ανήλικων και ενηλίκων. Καταργούν την πρόσβαση στην δημόσια δωρεάν εκπαίδευση και κατάρτιση, αφού ακόμη και οι υπάρχουσες δημόσιες μεταλυκειακές (ΙΕΚ) και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δομές (Εσπερινά ΕΠΑ.Λ.) ως προσφερόμενες εναλλακτικές, ούτε λειτουργούν παντού στη χώρα (π.χ. στη νησιωτική ή ορεινή Ελλάδα δεν υπάρχουν) ούτε παρέχουν τη δυνατότητα εγγραφής σε οποιαδήποτε ειδικότητα. Επιπλέον, το επιχείρημα περί σχολικού εκφοβισμού είναι ανυπόστατο, αφού δεν βασίζεται σε εμπεριστατωμένες επαρκείς μελέτες που αποδεικνύουν ποσοστιαία επαρκώς ότι η συναναστροφή ενηλίκων-ανήλικων ή έστω διαφορετικών ηλικιακών ή αναπτυξιακών επιπέδων μαθητών ενισχύουν την παραβατικότητα, παρά μόνο στοχεύει στο φόβο, τις προκαταλήψεις και την ελλειπή ενημέρωση των γονέων ανήλικων μαθητών. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει να σταματήσει η γειτνίαση ή η συνλειτουργία δομών διαφορετικών επιπέδων και βαθμίδων εκπαίδευσης (π.χ. Γυμνάσιο-Λύκειο) στα σχολικά κτίρια όλης της χώρας. Ακόμη η υπόνοια παραβατικότητας ενήλικων μαθητών εκτός από ανυπόστατη, είναι πέρα ως πέρα για τους ίδιους προσβλητική και παράτυπη. Εν κατακλείδι, τα εν λόγω άρθρα παραβιάζουν το συνταγματικό δικαίωμα ισότητας στη μόρφωση όλων των Ελλήνων, ισοπεδώνουν τη δημόσια Δευτεροβάθμια Επαγγελματική εκπαίδευση, υποδαυλίζουν την όποια προσπάθεια ανάπτυξης της χώρας και επένδυσης σε έμπειρο και καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό στα πεδία της εφαρμογής, της τεχνολογίας και της βιομηχανίας.