• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑ' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 22:34

    Λόγια λόγια…βαρύγδουποι τίτλοι…και τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά; «Οι σύγχρονες κοινωνικές, πολιτικές και πολιτισμικές ανάγκες» που είναι ποιες παρακαλώ; Προσδιορίστε και μη βάζετε θέματα παγίδες για να πείτε μετά: « από τη διαβούλευση προέκυψε..» «…..παιδαγωγικής και διδακτικής καθοδήγησης και υποστήριξης, με σκοπό την καλύτερη προσαρμογή του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού στις νέες εκπαιδευτικές, επαγγελματικές, και ευρύτερα κοινωνικές συνθήκες..». Η λέξη καθοδήγηση σημαίνει τι ακριβώς; Μήπως ο μέντορας θα είναι η προπαγάνδα των εκάστοτε χρηματοδοτών; (ό,τι κάνετε στα πανεπιστήμια, δηλαδή). Ή μήπως του κάθε υπουργού γενικώς που σήμερα θα βλέπει το ΦΙΡΟΜ για ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και την καταστροφή της Σμύρνης και τα γεγονότα εκείνα ως μικροεπεισόδια..(συγχωρείστε με έχω κάνει delete στις ακριβείς λέξεις..γιατί δεν το άντεξα). Δασκάλους με προσωπικότητα θέλετε ή κουτσούνια; τέτοιους είχα κατά τη διάρκεια της χούντας..που σκίζαν τις σελίδς της πολιτικής αγωγής στα κεφάλαι που αναλυόταν η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ και Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ……«διαμόρφωση του εν λόγω θεσμού, ειδικότερα σε σχέση με τα προσόντα, τις προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, τη διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης»…..Τα προσόντα του δασκάλου είναι αυτά που θα τους δώσετε στο Πανεπιστήμιο κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους.. γιατί αν πάρουν όσα πρέπει να πάρουν, δεν τους χρειάζεται κανένας μέντορας.. Αν τους προσθέσετε και λίγη παιδοψυχολογία, ας πούμε…αν μάθουν αληθινή, αντικειμενική ιστορία …αν μάθουν τη διαλεκτική και τη σύγκριση ώστε όχι να καθοδηγήσουν τα παιδιά αλλά να τα βάλουν σε σκέψεις και προβληματισμούς; Αλλά ξέχασα. Αυτό δε βολεύει και πολύ τις «…ευρύτερα κοινωνικές συνθήκες..» τις αγορές ας πούμε… Τι διαφέρει αυτό που ετοιμάζετε από τη καθοδήγηση των στελεχών, των πάλε ποτέ κομμουνιστικών καθεστώτων; των χουντικών καθεστώτων; Ευρύτερα κοινωνικές συνθήκες δεν είναι μόνο οι μετανάστες.. είναι και η νέα οικονομική τάξη πραγμάτων..και αυτή είναι η χειρότερη..ο μέντορας θα συμβουλεύει τους δασκάλους να μην ΄καταναλώνονται σε τέτοια θεματακια .Βάλτε καλύτερα κανέναν επιθεωρητή να μπαίνει στη τάξη ξαφνικά και με τις ερωτήσεις του να διακρίνει αν ο δάσκαλος ξέρει να κάνει τη δουλειά του και να κάνει έξυπνα και ψαγμένα παιδιά…και οχι επιθεωρητή του συστήματος...και τα υπόλοιπα να διδάσκονται στο Πανεπιστημιο..γιατί όλοι οι εκπαιδευτικοί ουτως η άλλως ..προορισμένοι να διδάξουν ειναι.. αυτό σπουδάζουν… γιατι να αφορά τους νεοδιοριζόμενους..τι σημαίνει αυτό πάλι;μήπως σε αυτο απαντα ένα σχόλιο πιο πανω του κ. Πιλάλη; Πονηρά και βρώμικα μυαλά... ΔΗΜΗΤΡΑ Π.