• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Κ.' | 30 Απριλίου 2020, 05:33

    Μετά από αρκετά χρόνια στα επαλ (πρωί απόγευμα) , μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι στα απογευματινά παραπάνω από 30 παιδιά δεν έρχονται στο σχολείο σε καθημερινή βάση και τα υπόλοιπα που μπορεί να είναι εγγεγραμμένοι 150-200 παιδιά, είναι απλά εγγεγραμμένοι που κάποιοι έρχονται οπότε θέλουν στο τέλος κάποιοι από αυτούς αποκτούν το απολυτήριο αφού οι απουσίες μια μπαίνουν και 10 φορές δεν μπαίνουν. Στα πρωινά το ποσοστό ενηλίκων είναι μικρό ούτως ή άλλως αλλά το χάσμα μεταξύ τους μεγάλο. Ειδικά σε τάξεις (απογευματινά, εσπερινα επαλ) όπου μέσα υπάρχουν 25-30 χρόνων και 55-65 χρόνων μαθητές γίνεται το πιο ανορθόδοξο μάθημα μιας και οι 25χρονοι τρέχουν με 150 αλλά πρέπει να φρεναρουν απότομα για να τους φτάσουν οι μεγαλύτεροι άνθρωποι που είναι και συνταξιούχοι και πολλές φορές το μάθημα πάει πολύ αργά γιατί δεν γίνετε αλλιώς κάτι που πολλές φορές κοστίζει γιατί έστω και 1 ή 2 παιδιά θα μπορούσαν να επιτύχουν στις πανελλήνιες την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γεγονός είναι ότι αργά ή γρήγορα έπρεπε κάτι να γίνει και θα πρέπει να οργανωθουν αλλού είδους δομές που θα μπορούν να είναι πραγματικά λειτουργικές όχι σαν τις υπάρχουσες δομές που υπάρχουν, ενδεχομένως όχι απαραίτητα με προτεραιότητα τον μαθητή.